INVESTIGACIÓ DR. ROF

Explorant l'impacte de la transformació digital en el model de negoci del sector universitari.

Article en revista Educational Technology & Society

Rof, A., Bikfalvi, A., & Marquis, P. (2022b). Pandemic-*accelerated digital transformation of a born digital Higher Education Institution: towards a customized multimode learning strategy. Educational Technology & Society.

Article en revista Sustainability

Rof, A., Bikfalvi, A., & Marques, P. (2020). Digital Transformation for Business Model Innovation in Higher Education: Overcoming the Tensions. Sustainability, 12(12), 4980.

Co-autors: Albert Rof, Andrea Bikfalvi i Pilar Marques

Capítol de llibre a Cambridge University Press

Títol capítol: Born-digital Universities: Facing the New Competitive Landscape (pàgines 269–288). En el llibre: Digital Transformation and Disruption of Higher Education.
Co-autors: Albert Rof, Andrea Bikfalvi i Pilar Marques.

Capítol de llibre en Springer

Títol capítol: Digital Transformation in Higher Education: Intelligence in Systems and Business Models (páginas 429–452). En el libro: Libro: Intelligent Systems in Digital Transformation. Theory and Applications.

Editorial: Springer Cham

Tesi doctoral Albert Rof

La transformació digital en el sector universitari i l’impacti en el model de negoci: abans, durant i després del xoc COVID-19   
Article per a conferència Edulearn 2021

Rof, A., Bikfalvi, A., & Marques, P. (2021). From heaven to hell, the struggle of Higher Education Institutions in the midst of COVID-19. EDULEARN21 Proceedings, 1, 3014–3021.

Article per a conferència Edulearn 2022

Rof, A., Bikfalvi, A., & Marques, P. (2022b). Choices for higher education after COVID-19: to be or not to be seriously digital. EDULEARN22 Proceedings, 1, 2765–2771.

Compendi de publicacions d'Albert

Article per a conferència Edulearn 2023

Rof, A., Bikfalvi, A., & Marques, P. (2023b). Don’t underestimate microlearning: university students’ perspective and possible future scenarios. EDULEARN23 Proceedings, 5517–5524.

Co-autors: Albert Rof, Andrea Bikfalvi i Pilar Marques.

Capítulo de libro en IGI Global

Títol capítol: How Can Higher Education Create, Deliver, and Capture Value Through Microlearning?
Global Perspectives on Micro-Learning and Micro-Credentials in Higher Education

Editorial: IGI GLOBAL

Vol saber més? Posi's en contacte amb nosaltres.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de sus datos para estos propósitos.    Más información
Privacitat