Gestió de Clients
Digitalitzi i optimitzi la gestió de les relacions comercials amb els seus clients
Disponible per a segments I, II i III
Segments de beneficiaris del Kit Digital.
Segment I
Petites empreses entre 10 menys de 50 empleats.
Segment II
Petites empreses o Microempreses entre 3 i menys de 10 empleats.
Segment III
Petites empreses o Microempreses d'entre 0 i menys de 3 empleats.
La seva empresa no és beneficiara?
Contacti i l'ajudem.
Pack gestió clients segments II, III
2000€+IVA
Gestió de clients:
- Emmagatzematge i consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
Gestió de Clients potencials (Leads):
- Procés d'alta de nous Leads de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Parametrització de leads per a facilitar una gestió comercial d'aquests, amb l'objectiu de convertir-los en clients.
Gestió d'oportunitats:
- Gestió de les oportunitats de negoci i monitorar estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
Accions o tasques comercials
- Possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
Reporting, planificació i seguiment comercial:
- Mètriques i informes de seguiment de l'activitat comercial, mitjançant indicadors (KPI´s), ràtios i estat fases. Configuració d'informes per perfil d'usuari, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
Alertas:
- Visualització d'alertes de clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
Gestió documental:
- Programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
Disseny Responsive:
- Interfície de la solució responsive, és a dir, ha d'adaptar-se per a ser funcional en tota mena de dispositius.
Integració amb diverses plataformes:
- Disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.
Disponible para:
- Segment II i segment III.
Pack gestió clients segmento I
4000€+IVA
Gestió de clients:
- Emmagatzematge i consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
Gestió de Clients potencials (Leads):
- Procés d'alta de nous Leads de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Parametrització de leads per a facilitar una gestió comercial d'aquests, amb l'objectiu de convertir-los en clients.
Gestió d'oportunitats:
- Gestió de les oportunitats de negoci i monitorar estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
Accions o tasques comercials
- Possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
Reporting, planificació i seguiment comercial:
- Mètriques i informes de seguiment de l'activitat comercial, mitjançant indicadors (KPI´s), ràtios i estat fases. Configuració d'informes per perfil d'usuari, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
Alertas:
- Visualització d'alertes de clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
Gestió documental:
- Programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
Disseny Responsive:
- Interfície de la solució responsive, és a dir, ha d'adaptar-se per a ser funcional en tota mena de dispositius.
Integració amb diverses plataformes:
- Disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.
Disponible para:
- Segment I.
Servei gestió clients a mesura
Sol·licitar pressupost
- Dissenyem i implementem el servei de gestió de clients adaptat a les necessitats del seu negoci, perquè la seva empresa tingui una gestió professional de la gestió dels clients actuals i futurs.